HÄLSNING TILL JOHAN!

Tänkte att alla besökare här på bloggen kunde lägga in en hälsning till Johan för att han ska veta att vi inte glömt honom och inte kommer att göra.

Johan, du är bäst och fast jag fortsätter att kolla på Idol så finns det ingen som ens kommer upp till knäna på dig!
Skriken i publiken uteblir, stämningen finns inte på samma sätt som när du var med! Jag tror att du har verkligen lämnat något speciellt i Idol!

Bara sättet du sjöng låtarna på var ju outstanding!

Vi saknar dig jättemycket för du ger oss gåshud och glädje! Du ger oss något unikt!

SÄTT IGÅNG NU ALLA OCH SKRIV NÅGOT TILL VÅR HÄRLIGA JOHAN!

STORA KRAMAR I HÖSTMÖRKRET!


Kommentarer
Postat av: Sara

lägger in min hälsning här till Johan i en kommentar :



Johan om du bara visste hur obeskrivligt saknad du är. Det var snart 1 år sedan jag träffade dej och jag skulle nästan göra allt för att få uppleva den dagen igen, då du stog där och sjöng för dina fans som skrek och hoppade av lycka, när du tog min hand under Emma-lee och hur du minns mej. Ja den dagen kommer jag aldrig glömma och det är tråkigt att man inte hört något av dej på så länge men jag ger inte upp hoppet, kanske vissa fans redan har lämnat dej men ett äkta fan står alltid kvar vad som än händer och jag tror och hoppas vi får höra av dej snart!



Kramar// Sara

2010-11-06 @ 19:58:05
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Annki

Sara, det var väldigt fint skrivet! Du har så rätt, vi som verkligen älskar Johan kommer alltid att finnas för honom och vi kommer alltid att älska honom, han är ju unik den killen!

2010-11-06 @ 23:03:16
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Lydia

Jag gav aldrig upp dig när du försvann, Johan.

Det kommer jag inte heller.

Mina minnen håller mig uppe varje dag.

Att få träffa dig igen, det skulle vara obeskrivligt.

Att få känna det där igen, just DEN känslan då jag träffar dig.

Tro mig, jag har försökt känna den igen.

Jag har varit på minst tio konserter sen sist jag träffade dig vilket var 26/10 förra året.

Men nej, inget kommer ens i närheten av lyckan då jag ser dig på scen,

ser dig sjunga,

ser dig prata med mig,

ser dig skratta,

ser dig dra dina skämt



Folk gör samma saker , men inget kan slå dig i detta.

Ingen alls.

Jag saknar dig som in i helvete,

och du ska veta att jag väntar tills dagen då jag ser att jag kan träffa dig igen.

Kom tillbaka!

Men det vet jag att du gör.

Kramar, en massa kramar ifrån mig.

2010-11-08 @ 23:08:56
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Lydia

Eller du försvann ju inte, du har bara varit off från "kändisvärlden".



Fan vad långt det blev ! haha, men ja.

Det finns mycket att säga om dig ska du veta,

och det mesta kommer inte ens ut.

2010-11-08 @ 23:10:58
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: LARZ GUSTAFSSON a k a Zluggo Pop

Det var ett tag sedan... Men jag fortsätter att digga din musik, Johan. Det ska du veta. Fortsätter också att tala gott om dig i alla sammanhang.

Du är helt unik, helt outstanding och 100% rock'n'roll. Lycka till!

2010-11-09 @ 15:35:00
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: manda

Johan vi saknar dig!

2010-11-09 @ 19:53:06
Postat av: monica

Johan jag vet att du kommer tillbaka,har aldrig tvivlat om detta! Förstår att du har mycket omkring dig just nu med skolan och allt och att det just nu kommer i första hand,som sig bör. Du slog mig med häpnad första gången jag hörde och såg dig i Idol,din härliga stil,ditt sätt att framföra låtarna och det faktum att du verkligen trollband publiken och tittarna. Ingen har väl i Idols historia någonsin berört oss så mycket som du gjorde!

Har haft turen att få se dig live flera gånger och du vet verkligen hur man "tar" publiken. Att du sedan alltid ger av dig själv till dina fans och tar din tid med dem är ytterligare ett plus.

Du är inte bara Mjölbys stolthet och enda kändis utan du berör långt över gränserna:).

2010-11-10 @ 12:46:14
Postat av: A.L

Johan Palm, vi saknar dig, vi älskar dig!

Kan du inte förstå att vi har väntat tillräckligt nu?

Först gråter jag för att jag saknar dig. Sedan ler jag för att du är så underbar.

gör du något dumt bakom ryggen på oss? är det något du kanske borde berätta?

vad du än håller på med så ska du vete att vi finns för dig.

Jag vill att du kramar om mig och tröstar mig. Vill höra din lugnande röst säga: det kommer bli bra nu, allt är bra nu.

Snart blir vi arga på dig. FÖR VI BRYR OSS OM DIG SÅ JÄKLA MYCKET!

Jag ska se dig sjunga live igen, om det så är det sista jag gör!



BARA FÖR ATT VI <33333 ::: ÄLSKAR DIG<3333



Johan, ifall du bara visste. Jag saknar dig . Jag skulle göra vad som helst, för att få en kram till....En kram till. är det mycket begärt? Minnena är nog allt, och det kommer dom förbli. För du verkar inte komma tillbaka... En kram. Jag gör vad som helst. I fall du inte kommer tillbaka snart, så klarar jag mig inte länge till. Det är jobbigt nog redan. Tårarna har runnit så de det räcker. Jag önskar , jag hoppas , men det fungerar lixom inte... Jag var någonstans där uppe Bland molnen, för två år sedan. Underbart var namnet, underbart . du är underbar. Men jag saknar dig förjävligt mycket! jag saknar allt. Kramen, blicken, leendet . Måste du vara så underbar. Du är bra, förjäkligt bra att ha, för utan dig hade jag absolut inte varit så lycklig som jag är idag. Men jag har varit lyckligare.jag har varit så lycklig, så att jag har varit uppe o svävat bland molnen. Varit så lycklig så att allt, vartenda andetag varit fantastiskt. Vart så lycklig, lyckligare än någonsin. Och du, bara du, kan förmedla den känslan.Bara du, kan få mitt hjärta att slå, så många slag snabbare. Jag tog till vara på alla sekunder under dom underbara dagarna. Och när du kommer tillbaka, så låter jag dig inte gå. När jag får en kram , en kram igen, så släpper jag aldrig. När du väl kommer tillbaka , skulle du bara våga lämna mig igen! Men nu, är allt jag begärt, en kram. snälla vackra du, kom tillbaka och gör mig lycklig igen.



Man ligger här.. väntar på en framtid, väntar på att tiden ska stanna lixom... Varje dag är man tvungen att överleva...När man lyssnar på musiken som spelas tänker man Åhh Johan! om du bara varit här ååååhhh! tanken slår mig ofta. Snart blir jag galen.Om du tänker stanna där kommer livet inte gå vidare.

Förra veckan var du 16, igår 17, idag 18 och imorgon 19? tiden bara flyger iväg samtidigt som den står stilla.

Jag har tänkt på dig, tänkt på hur onödigt det är att vänta... ingen kommer någonsin förstå hur mycket du betyder för oss!

Men livet tar inte slut här. Jag tänker se till att du kommer tillbaka med en ny skiva, en sommarturné, Och jag kommer se till att jag får dendär underbara kramen.

Jag kommer aldrig att lämna dig Johan. Inte en chans att jag låter dig försvinna sähär, ALDRIG!

2010-11-13 @ 10:04:46
URL: http://amandaliii.blogg.se/
Postat av: Miljöpartiet!

Som alla tidigare personer som har kommenterat här redan har framfört saknar vi dig väldigt mycket. Självklart vill vi inte att du ska känna dig pressad och må dåligt bara för att du inte har bloggat eller hört av dig på länge. Egentligen är det ju inte ens ett år, och ett år går fort. Men när man saknar någon man tycker om riktigt, riktigt mycket har tid ingen betydelse mer än att varje sekund ter sig lika lång som en dag eller längre.



Det är svårt att veta om du verkligen är den jag tror att du är eftersom jag inte känner dig, men jag hoppas med all kraft som är möjlig att du är det. Och jag tror det. Den jag ser dig som är snäll, omtänksam, gullig, osjälvisk och sympatisk m.m. Saker som att du är rolig och söt är ju helt uppenbart, även om söthet enligt mig inte hör till en avgörande faktor för att vara en bra människa. Det vore ju väldigt märkligt eftersom man inte kan påverka det och det inte förändrar ens personlighet. Och din stil är ett plus såklart.

Om jag får komma med ett tips tycker jag förresten att du ska låta håret växa ut lite mer och tupera det mycket, det är coolt och skulle passa dig!



Jag vet ju inte om du kommer att gå in på den här sidan men hoppas att du på något sätt hör talas om eller förstår hur mycket många saknar dig.



Hoppas att du mår bra! /Kram från en besatt person

2010-11-13 @ 15:48:48
Postat av: Miljöpartiet!

Jaha, nu sparades inte min kommentar bara för att jag gick tillbaka till den tidigare sidan. Det var irriterande, jag hade skrivit en del. Nåja, jag förkortar det till korta drag istället.



Johan, du är som av andra tidigare nämnt väldigt, väldigt saknad. Med tanke på att jag inte känner dig är det omöjligt att veta om du verkligen är den jag ser dig som. Med det menar jag snäll, omtänksam, osjälvisk, gullig, givmild och sympatisk m.m. Men av vad jag har sett av dig tror jag att du är på det viset.



Jag vet ju inte om du kommer att läsa dessa kommentarer men jag hoppas att du förstår hur saknad du verkligen är av så många, många fler än oss som har skrivit här. Jag hoppas också att du mår bra och att vi mycket snart kommer att höra av dig!



Jag saknar förresten Henrik väldigt mycket också! Ha det jättebra båda två och om ni inte gjorde det sist, rösta nästa gång på miljöpartiet tack!



/Många kramar från en besatt person

2010-11-13 @ 16:16:44
Postat av: Miljöpartiet!

Haha, okej, den första kommentaren kom med också.

2010-11-13 @ 16:18:11
Postat av: Janina

Johan, du är en obeskrivligt bra kille.

Du är en aning för mycket saknad.

Och du är överdrivet älskad.

<3

2010-11-13 @ 20:50:53
URL: http://jjaniina.blogg.se/
Postat av: Ellinor

JOHAN ! KOM TILLBAKA NU! JAG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR IJÄL MIG SNART!

2010-11-15 @ 13:21:34
Postat av: Julia

Vart ska man börja? Äh, lika bra att dra det kort. Eller föresten, det går inte.



Jag ska väl börja med att säga hur enormt bra jag tycker att du är. Det tycker jag verkligen. Folk som säger att du inte kan sjunga har verkligen fel, för det kan du. Grymt bra. Jag vet ingen artist som sjunger så rakt ut, från hjärtat som du gör. Så äkta.



Jag skulle vilja säga tusen saker, men det går inte. Men jag vill i alla fall att du ska veta att vi väntar på din kommande platta. Men stressa inte bara för att alla väntar på det och för att "johan vi älskar dig!!!!!11 <333333". Vi finns kvar. Och på din nästa spelning kommer jag vara där, oavsett vart den är. Jag lovar.



Du är lite för saknad just nu känner jag. Bäst jag slutar innan dethär börjat låta töntigare än det redan låter. Men jag vill att du ska veta det i alla fall. Att du är grymt saknad. Men mest kanske att vi finns kvar, oavsett när du kommer tillbaka.

2010-11-15 @ 19:05:25
Postat av: frida

frida:

johan.. ville först börja med att säga.

Jag saknar dig!

Förra sommaren , oh det var längesedan nu.. jag satt längst fram på lisseberg och väntade i 11 timmar på att se dig typ. När du kom ut och pratade med dem som jobbade där skrek jag och tappade nästan andan. När du började sjunga grät jag. Jag grät av lycka. när jag ser på videos på dig så blir jag fortfarande glad.. hoppas jag får se dig någon mer gång.saknar dig palmen!

puss ! // frida

2010-11-16 @ 16:34:09
URL: http://fridakaulitz.blogg.se/
Postat av: monica

Vad rörd jag blir av alla kommentarer som kommer rakt från hjärtat. Hoppas verkligen Johan läser detta så han förstår vad han betyder för oss fans! Att vi alltid finns där och att vi tror stenhårt på honom. Och Julia,jag håller med dig angående folk som "påstår" att han inte kan sjunga! Undrar just om de någonsin hört honom live? Som du skriver: han sjunger från hjärtat,rakt ut och äkta.

Bra sagt!

2010-11-17 @ 13:01:55
Postat av: Izabella

Johan, jag saknar dig jättemycket!! hoppas att du kommer med en ny skiva snart!! saknar din energi, idol är verkligen densamma utan dig! jag längtar tills du kommer ut på scenen igen! kommer aldrig att glömma dig! kram Izabella

2010-11-19 @ 09:52:40
Postat av: Annki

HÄRLIGT MED ALLA DESSA KOMMENTARER!



Tack till alla som skrivit! Jag blir rörd av allt det fina ni sagt om Johan.

Jag är säker på att Johan också blivit rörd av detta och att det känns bra för honom att veta att vi inte glömmer honom.



Tack ännu en gång!

2010-11-19 @ 16:21:17
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: LARZ GUSTAFSSON a k a Zluggo Pop

Är det något fel på det jag skriver eftersom det inte ens kommenteras?

2010-11-20 @ 19:16:23
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: Annki

Larz, inget fel på det du skriver, tvärtom jag vet hur mycket du gillar Johan och jag tycker att det är helt underbart med hängivna fans!

Sorry om jag inte kommenterat just din kommentar utan tackat alla generellt, detta nog pga av ont om tid då jag har ett arbete som inte är som alla andras, dvs tar mycket av min tid även helger. Jag koncentrerar mig på att leta och lägga ut om Johan vilket för mig är viktigast sedan får resten vänta! Tack för din hängivenhet!

2010-11-20 @ 20:22:11
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Diza

Fina fina Johan! Så glad att du finns.

2010-11-20 @ 22:51:29
Postat av: Emma

hur fan ska vi tacka dej Johan?! TACK FÖR ALLT!

tack för att du gjort mig lycklig. Men nu var det ett tag sedan): PUSS O KRAM<3 jag älskar dig mest.

2010-11-27 @ 08:44:51
Postat av: Serena

Johan Palm, du är bäst. Det finns ingen annan i hela universum som är så älskad som du.



du har fans, och det kommer du alltid att ha.:))))



PUUUUUSSSS OCH GOD JUL!

2010-12-03 @ 12:48:35
Postat av: Ellinor... (a)

hur ska man börja...? 1.du är en otroligt skön kille. 2. du måste komma igång snart.

3. du är underbarast. 4,5,6,7,8,9,10... MÅR DU BRA???



Det finns liksom så många frågor man vill ha svar på.

För det var riktigt längesedan man hörde något ifrån dej.

Allt är inte lika bra utan dej,Johan.

Tror att jag har kärat ner mej totalt i dej! Jag kan bara inte vänta längre....



När du kommer tillbaka (om du gör det alltså) så ska jag inte låta dej försvinna så här igen! ALDRIG! Jag älskar dig fööööör mycket, ja, alldeles för mycket för att förstå det själv.

Men jag vet att du är världens bästa person. Hoppas du får en riktigt bra jul. Jag önskar mej ett svar på alla mina frågor.

Det går bra med en försenad julklapp också.. hihi xD i alla fall så saknar jag dej som alla andra.

2010-12-14 @ 11:54:25
Postat av: Amanda

måste ännu en gång säga att jag verkligen SAAAAAKNAR JOHAN.

längtar tills han kommer tillbaka:)

fan vad kul det kommer att bli!

GOD JUL ALLA.



En fråga bara: Kommer han tillbaka 2011? en svår fråga du kan klura på ett tag. Pss o kram, hoppas på svar.

2010-12-14 @ 12:43:38
URL: http://amandaliii.blogg.se/
Postat av: Zandra

Johan! kom tillbaka bara. okej? jag väntar ett halvår till men inte längre!

2010-12-19 @ 09:33:11
Postat av: M

Hej! Är det någon som har en endaste gissning om varför det inte längre fungerar att komma in på Johans blogg??? Är det någon som kommer in på den fortfarande? Jag hoppas verkligen det, då är det bara datorerna/Internets fel och anledningen till att jag inte kommer in beror då inte på att den är borta.



Jag skulle bli otroligt tacksam för ett svar!

/M

2010-12-22 @ 12:03:54
Postat av: Pippi

Johan du är FETT rolig. Jag börjar alltid skratta när jag tänker på dig. Kanske var det för att jag alltid grät, för ett år sedan. Det skulle vara bra att få prata med dig någon gång, för aa det skulle vara bra. Synd bara att braigheter inte existerar. Japp, men du är fett cool & det är fett bra att jag inte är kär i dig längre. Har ingenting att säga egentligen, bara det jag nyss nämnde.



Ää, kommer han läsa det här, eller vaddå? (svar gärna, den som vet säkert!)

2010-12-23 @ 11:39:42
Postat av: ANONYM

en text jag skrev igår:

Johan Palm, du är förbaskat fin du.... Inte visste jag att du skulle suddats ut ur nutiden. Inte visste jag att saknaden skulle växa o bli såhär stor!

Det är tomt utan honom..

Han gav mig ingen riktig sommar. Jag fick aldrig det jag jag önskade mest i julklapp, dagen är inte slut än men chansen är liten att den nästan inte finns. OM DU BARA SA NÅGOT!

Du fick mig att falla för ditt jäkla fina leende. vet du vad Johan, om jag inte får min önskan uppfylld till jul nästa år, då är det bye bye med mig. ja, jag kan stå där och vinka hej då. Tills du är så långt borta så att du bara är en liten prick. Tills du bara var ett ärr. För du kommer alltid att finnas kvar där.



Johan Palm, ett fint namn det.. men just Karl Johan Viktor Palm är mycket mer än vad man kan ana! han är en lurig liten figur som är ofattbart bra.

Men när han har varit tyst ett tag blir man orolig. Ännu värre har det blivit.

Har egentligen ingen lust att oroa mig på Julafton. Jag gör det tyvärr ändå. Bara för dig, ingen annan.



Undrar så mycket på vad du fått i julklapp.

Helst vill jag elda upp allt elände, tänk om det vore så lätt. Jag skulle gjort det direkt!



Han är mitt liv. Utan Johan klarar man sig inte.



Vill höra hans röst prata med mig. Vill röra vid dig.Har hört att det är den bästa stunden i livet man kan få. Jag vill uppleva det.

Vill ta ett foto på dig, rama in och hänga upp på väggen.



Bara att vänta tills önskan slår in. 2011 alltså.. 2011 ska bli ett sagolikt år. Det kommer att sluta bra.



Jag kommer alltid att bära med mig dig. dina ord och ditt leende som har hållit mig vid liv såpass länge..

Jag ska klara den sista biten! vi ses en vacker dag<3



och du Johan, god jul och gott nytt år!

2010-12-25 @ 10:37:10
Postat av: Anonym

M: Tyvärr, jag kommer inte heller in på den längre. Faan, trodde det bara var jag.

2010-12-30 @ 19:56:30
Postat av: NNNNNN

jag saknar saknar saknar SAKNAR DIG JOHAN PALM! <3<3 vart tog du vägen hjärtat? Det ända som finns kvar är de underbara minnerna ifrån dina turnéer, och din oslagbara skiva med din underbara outstanding röst<3<3 jag älskar dig!

2011-01-03 @ 05:16:15
Postat av: Evelina

NY SKIVA NU, TACK! Om det ändå vore så enkelt... Åh johan palm, du måste fatta att du måste komma med en ny skiva snart innan alla fans tröttnar- dock inte riktigt alla- jag kommer då ALLTID gilla dig. Kramar

2011-01-03 @ 05:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0