DJÄVULSRALLYT - PREMIÄR I KVÄLL 20.00







Johan Palm bryter ihop under bilskolanVIDEO:
Robins bilskola: Så ska Johan lära sig köra rally.

Det är inte lätt att köra rally utan körkort. Just därför får Johan Palm en privat körlektion av kompanjonen Robin Bengtsson.

Johan kontrollerar att koppling, gas och broms fungerar i bilen. Men det är något som saknas - bilstereon!

- Jag har ingen stereo, helvete! Skriker Johan från framsätet.

Se hela Robins bilskola ovan!



Johan Palm ska köra utan körkort

Se hur Idol-killarna Johan och Robin laddar inför Djävulsrallyt. DJÄVULSRALLYT - PREMIÄR I KVÄLL 20:00

 




Kommentarer
Postat av: Hannah

Har du sett att Johan kommer att vara med i fångarna på fortet? :D Läste det i aftonbladet elr expressen :) grymt kul tycker jag!! :D

2010-05-22 @ 11:18:48
URL: http://jag
Postat av: Hannah

Har du sett att Johan kommer att vara med i fångarna på fortet? :D Läste det i aftonbladet elr expressen :) grymt kul tycker jag!! :D

2010-05-22 @ 11:19:23
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0