DJÄVULSRALLYT - PREMIÄR DEN 17 MAJ KL 20.00




Babsan, Bingo och Johan Palm - salig kändisblandning i Djävulsrallyt






snyggingar på fyra hjul
Alexander Dunerfors, 2010-04-28 06:04

Nu undrar ni förstås vad jag gör uppe klockan 06:04 en helt vanlig onsdag. (Eller så gör ni inte det, men jag kommer berätta ändå.) Jo, idag är det jag som fått äran att följa med Brinken till Västerås, frotteras med celebriteter och se på när Babsan kör Djävulsrally. Tror det kommer bli grymt kul, jag älskar redan hjälmarna! I väntan på skvaller från banan kan jag bjuda på de första pressbilderna från förra veckans inspelning

 







Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Ser fram emot detta, även om jag är totalt ointresserad av bilar och allt som har med sport och tävlingar att göra. Men just för att Johan är med ska jag titta.

2010-05-06 @ 09:30:47
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0