SORRY MEN HAR VARIT I FRANKRIKE I 3 VECKOR!

Har nyligen kommit hem från Frankrike där jag spenderat en härlig tid med familj och vänner!
Sorry Johan för den dåliga uppdateringen och jag vet att jag missat en del!
Familjen blev en viktigare del i mitt liv då jag också fick uppleva att bli mormor för andra gången, min dotter födde en kille till, Yann!

Kommer sakteligen att lägga upp vad som hänt, just bara för att det ska ju finnas här på bloggen, annars varför ha den, hihi!

Hoppas alla mina läsare förstår mitt "korta" avbrott från nyhetsflödet i denna blogg! Kommentera gärna vad ni tycker och tänker men jag vet att Johan förstår mig, eller hur?

Kan iallafall lägga in ett skannat foto från Glitter för en tid sedan! En kul grej!



HAN ÄR JU SÅ SÖT I MULTICOLOR, HIHI!

Kommentarer
Postat av: zofia

Haha ja man ska ju ta klädkoden på allvar:)



Jag undrade lite om du lagt ner verksamheten men det var skönt att se att du tänker fortsätta med bloggen, den är verkligen bra:)

Grattis till barnbarnet!!!

2010-06-12 @ 23:06:12
Postat av: Annki

Nej då Zofia, jag tänker absolut inte lägga ner denna blogg, aldrig i livet! Sorry för "frånvaron" men som sagt det var viktigt för mig att vara i Frankrike med min dotter då hon fick sin son! Tack så mycket för gratulationen!



Denna blogg är för någon jag älskar och uppskattar och den kommer alltid att finnas så länge det finns något att rapportera om, den saken är säker! Johan är värd att man bryr sig om honom!



2010-06-12 @ 23:22:13
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Ironia

Välkommen tillbaks! Och stort grattis till barnbarnet:) Kram Ironia

2010-06-13 @ 01:47:43
Postat av: LARZ GUSTAFSSON a k a Zluggo Pop

Grattis, Annki till barnbarnet!

2010-06-13 @ 08:10:55
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: cat

Hej Annki, välkommen tillbaka!;-) Tänkte tipsa om nya bilder på johan från inspelningen till Fortet. Dom finns på Paow.se

2010-06-13 @ 09:14:27
Postat av: Diza

Vad roligt att du är tillbaka med nya Johan-krafter! Och grattis till barnbarnet!

2010-06-14 @ 22:31:42
Postat av: monica

Grattis mormor:)

Tror inte det finns en chans i världen att ditt(och mitt) intresse för Johan kommer att svalna och att bloggen skulle lägga ner! Visst är det lågsäsong just nu men stora nyheter är alltid värt att vänta på;)

2010-06-15 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0