Tankar runt John Palm

Sitter här och lyssnar på hans album + hans nya singel "All the Time in the World" och upplever denna underbara känsla man får då man hör hans underbart personliga röst!
Vilken kille!
Har ni tänkt på vilken känsla han har i rösten? Jo förstås, ni är ju fans!

Nu vill jag veta era egna känslor ni får när ni lyssnar på Johan?
Vilka känslor kommer fram?

Detta handlar enbart om hans musikaliska sida, jag vet att många också gillar honom för utseendet men jag tror att Johan har många "förälskade fans" som inte bara gillar honom för urseendet utan insett vad den killen har.

Detta varma och välkomnande i rösten!
Hans undebart egna sätt att vara!
Dessa rysningar man känner då man lyssnar på honom då han förmedlar känslor på ett mästerligt sätt!

Och mycket annat!

Nu önskar jag att ni alla fans därute hör av er och beskriver era känslor, era tankar etc när ni lyssnar på Johan!

Jag vill att han ska veta att vi inte glömmer honom och troget väntar på nästa härliga uppträdande!
Han ska banne mej få veta att vi älskar honom troget!

Så KÖR alla, lämna kommentarer så det ryker! Vi måste visa att vi älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

När jag lyssnar på Johan blir jag helt varm och lycklig! Vill liksom hoppa runt och skrika. Det blir som ett enda stort lyckorus i hela kroppen!

2009-09-22 @ 23:47:11
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: monica

Johan ger otroligt mycket med sin musik,sin röst och utstrålning,man blir bara så glad att lyssna på honom. Hans musik är medryckande,man kan inte sitta still och man vill sjunga med i låtarna. Att han har en helt underbar och originell röst,går inte att ta fel på! Under Idol tyckte jag många gånger att Johans tolkning var stråt vassare än originalet,han tog det till en helt annan nivå,tänjde liksom på gränserna lite.

Håller med Annki om nya versionen av "all the time.."-det är något med den! Inte ofta man sitter och småsnyftar till en låt,men det gjorde jag när jag hörde den första gången.

Att han verkar ha en härlig personlighet,är naturligtvis inte till någon nackdel.

2009-09-23 @ 12:53:27
Postat av: h a n n a h

åh , hans musik är ju för underbar alltså.

det går nästan inte att förklara känslan man får

när man lyssnar på johan , kan man inte sitta still

man blir hur lycklig som helst .

och han får mig att le!! :)

johan har utvecklats jätte mycket, och jag är så stolt över grabben.

det är ingen som kan ta hans plats, han är grym!! <3

2009-09-23 @ 16:13:50
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Ironia

Ja, då ska jag väl tjata igen då;) Johan har nåt eget i sina tolkningar och en sårbarhet/känslosamhet som jag fascineras av hos en så ung människa. I min värld är hans röst perfekt då den i sin operfekthet blir något vackert. Jag överaskas av honom vilket gör att han blir intressant och berör med sina låtar. Jag blir också glad av hans låtar och otroligt berörd av tex hans akustiska version av Antidote. Håller med Monica i att han ofta gjorde låtarna till något bättre än originalet. Jag brukar definera det som "den där Johan Palm grejen som inte går att förklara" han bara gör sin grej och det blir så bra...

2009-09-23 @ 22:47:20
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: Larz Gustafsson

Ja du, Annki. Det är bara känslor av välbehag som denne vackre yngling framkallar hos mig då han framträder eller häver upp sin stämma i inspelningsstudion.

Mycket personlig, som sagt. En egen stil. Det är ju sådant som är attraktivt och tilltalande.

Dessutom tänker jag ofta på hur intelligent vår vän är och på hans vänliga framtoning.

Jag hoppas att han inte skall bli (för-)störd av musikindustrin, som är en tämligen pardonlös mangel och ångvält. Monstret i fråga har lämnat många trasiga människor bakom sig.

Jag fascineras av Johans integritet. Håller på sitt men är ändå inte stursk eller kaxig. Verkligen ett vinnande koncept.

Ofta tänker jag på att då det gälelr "Idol 2008" så är och förblir Johan Palm den verklige vinnaren.

En kille med god smak, bra röst och härliga power pop-låtar!

Önskar att jag själv kommit hälften så långt som Johan gjort med mina band som jag haft, men jag skall anmäla mig till "Idol" 2010, så får vi se...Givetvis kommer jag aldrig att nå upp till Johans nivå, men bättre lyssna till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge.

2009-09-24 @ 09:52:04
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: monica

Exakt! Den sanna vinnaren av Idol 2008 är naturligtvis Johan-helt rätt Larz! En idol för mig är:någon som bryter ut,man lägger märke till,kör sin egen stil,vågar vara annorlunda,har "DET",har en härlig personlighet och ger 100% av sig själv! Alla vet vem "Johan Palm" är idag,och då vann han inte ens! Jag tror mycket på honom,och många med mig.

May the force be with you,Johan!:D

2009-09-25 @ 13:04:21
Postat av: Anonym

Tiden står still när jag lyssnar på Johan. Och när jag ser honom. Han har en anmärkningsvärd och märkvärdig utstrålning. Trollbindande helt enkelt.

2009-09-25 @ 17:48:58
Postat av: Fanny

Förhoppningsvis kommer Johan och Henrik få dagens ros i östgöta tidningen på måndag, jag och Alicia skrev och tackade för alla underbara konserter i somras och tack för att de alltid ställer upp för oss fans, och att vi älskar dom ;D så jag hoppas det kommer med, för de är absolut värda det!

2009-09-25 @ 23:00:18
URL: http://fannylovesjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0