Shopping med Johan palm :D

Idag 21:28 av Sandiiee


Idag åkte jag och min sambo till Linköping för lite shopping och mat på kinaresturang .Vi kom iväg vid 3 och fick lägga på ett kol då dom stänger Ikano huset vid 5 .:S


Vi kom fram 16:15 och sprang till Resturangen, men det fanns ingen mat kvar till oss !? allt var slut! ;( Så vi fick skippa maten och gick till godisaffären ist då Henke ville ha resgodis till hemvägen . Vi plockar en påse och ställer oss i kön ,Jag vänder mig om och där står Johan palm bakom mig! OJ vad chockad jag blev :D.

 
Jag la hakan på Henkes axel och viska - Titta bakom oss :D .Det kändes så overkligt när han stod där .

 
Vi betalade och gick vidare in till Ikea , både jag och Henke gick och nynna på Johan palms låt Emelie haha:) ..Vi gick egenom Ikea och ställde oss i kön till kassan , och vem står bakom i kön???  Jo Johan palm och hans mamma :D haha förföljd av Johan palm :) .. Medan vi står och plockar i våra varor så går Johan förbi för att vänta på sin mamma . Johans mamma står och letar mynt i plånboken , Johan går tillbaka till sin mamma och frågar vad det är hon behöver ?  - Jag har mycket pengar ! säger han  .....hah 


Jora det går nog bra för han med tanke på alla små tjejer som dyrkar honom och som köper hans skiva ^^  ..  Hah vilken dag!

 

puss


Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha, kul för henne :)

2009-10-18 @ 13:20:43
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Önskar att något sådant kunde hända mig någon gång...

(Och fru Palm är en skönhet!)

2009-10-19 @ 10:27:05
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0