Johans Blogg 17 november 2009, kl 18:03

Snart blir det ösigt värre i mina hemtrakter






Nu är det ett stort jäkla gig på gång för sjutton! Kl 23:00 den 27:e november kan du som missat eller vill återuppleva min sommarturné vara med om en snuskigt punkig show i Folkets Park i Linköping och Aftonbladet (vars hemsida jag bloggar på) är världens bästa tidning. Så, det bör räcka för att jag ska få en välplacerad rubrik där hela meningen citeras.


KaiBaj är fotograf till bilderna. Observera att de är från min sommarturné och att jag varken kan garantera likadana poser eller kläder under den kommande Linköping-spelningen.


Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Punk rules!

2009-11-18 @ 10:22:04
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop
Postat av: monica

Nu börjar det dra ihop sig mot konsert igen:) ska naturligtvis bli lika kul som vanligt att träffa både kända och nya ansikten.

2009-11-18 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0