Tankar runt Johan Palm - vår nästa stora internationella stjärna

Här sitter jag och gråter glädjetårar över Johans härliga äventyr.

Jag trodde på honom från första början. Jag som kollade Idol sådär ibland, började toktitta, ville inte missa något.
Kom någon vän hem oannonserad till mig när jag tittade så fick dom snällt sätta sig i soffan och vara tysta.
Var helt tagen av hans personlighet, hans enorma scennärvaro. Så naturlig, så härlig, bara så bra. Svårt att hitta ord.

Dagen han åkte ut så grät jag. Jag grät för att jag ville se mer av honom. Det blev som en drog. Ville se honom i final med Kevin där Kevin skulle stå som vinnare så att Johan skulle få lite frihet.

Sedan kom nyheten om skivkontraktet och jag skrek högt YEAH! Där kom det också en dos glädjetårar. Känslan var helt underbar. Vilken lycka, vi skulle få höra Johan på ett eget album.

Sedan har det bara fortsatt att snurra, snurra.

Emma-Lee kom. Skön låt som får en att vilja röra på sig. Lyckad video också som får en att le och skratta och må bra, bara bra.

Sedan kommer exploisionen. Smakprov från albumet My Antidote med alla dessa härliga låtar, man bara njuter. Svårt att välja en favorit. Alla sånger har sin grej.

Sista veckan har Johan varit med i flera tidningar och då handlar det inte om några små notiser eller en liten artikel. Dubbelsidigt!!

Just nu är han i New York för att medverka i Söndagsparty.
Lördag den 23 maj är han gäst hos Babben.

Det känns så otroligt! Så härligt!
Därför mina glädjetårar.
Jag har alltid och kommer alltid att önska honom all lycka och allt väl. Det är han värd! Verkligen värd!

JOHAN DU ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buhuhu!Jag vet,jag känner exakt på samma sätt!Varje gång man ser,läser eller hör något om Johan,blir man typ lite mallig,haha!Där ser ni alla loosers som inte tyckte han var något att ha!Han är så härlig denne Palm att man bara vill krama sönder honom.Nja,nästan!

All respekt till dig,unge man och må du aldrig ändra på dig!

2009-05-16 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0