Röstningen just nu

38%

J-t
32%

S-t
18%

Ho-
10%

D-t
2%

Iv-
0%
Ingen åsikt 0 röster
Totalt antal röster: 50
Tyck till om min blogg
Jättebra - tittar in varje dag (J-t)19
Superbra - tittar in flera gånger varje dag (S-t)16
Helt okej - tittar in då och då (Ho-)9
Duger - tittar in ibland (D-t)5
Inget vidare - tittar in väldigt sällan (Iv-)1
Ingen åsikt (Iå)0

Nu är det 50 som röstat och man börjar kunna se vad mina läsare tycker om min blogg.
Övervägande positivt vilket glädjer mig mycket.
Jag tycker om att blogga om Johan Palm, det gör mig glad att göra det.
Dom positiva rösterna gör att jag känner att jag gör något bra. Att jag gör andra glada. Härlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0