Johans Blogg 15 maj, 2009 - 02:17

Framme! Nu är jag framme i NY...



Framme! Nu är jag framme i NY och befinner mig på ett hotell i China Town, området ni ser på bilden. Jag åkte limo från flygplatsen i Newark över till Manhattan. Chaffisen var en riktigt typisk New York-bo och han spelade nån gammal bluesplatta som var riktigt bra. Musiken gav precis rätt stämning när man åkte över bron och såg höghusen ett efter ett träda fram ur dimman. Mitt intryck av det stora äpplet so far är bra, om man bortser från den syrefria luften här. Det går knappt att andas! Att andas in vanlig svensk luft genom ett sugrör är nog nyttigare. Att andas in vanlig svensk luft genom en filterfri tänd cigg är säkert också nyttigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0