Johan Palm från Idol är lat


FOTO: Scanpix    Johan Palm spelar in en video på Drottninggatan i Stockholm.

Träffade ju Johan Palm från Idol i förra veckan så här är intervjun från dagens SvD.
Han berättade också att han skrivit flera låtar och fått hjälp av namn som Niklas "Atomic Swing" Frisk, Andreas "Popsicle" Mattson och Linda "Lambretta" Sundblad
- Mina låtar kommer oftast när jag inte har tid att skriva. Men det brukar också gå om jag bestämmer mig för att sätta mig ner och verkligen skriva låtar. Jag är lat och det blir ofta halvfärdiga projekt.

Plötsligt börjar han sjunga: "Sitter i en intervju, oh yeah, pratar om låtskrivande, oh yeah". Lät så där faktiskt.

Här är en webbtvintervju jag gjorde med honom plus låten Antidote som han spelar tillsammans med sin bror Henrik.

Harry Amster 2009-05-19 13:39





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0