Nyheter 24


Johan Palm är ingen Ramone, men han har skivkontrakt ändå.Foto: Jessica Gow/SCANPIX

Johan Palm släpper skiva

Idolälsklingen har fått skivkontrakt med Sony.

Johan Palm, den omåttligt populära tonårsstjärnan från Idol, har fått skivkontrakt.

- Japp, nu är det klart, jag släpper en platta i vår!, skriver Johan Palm själv i sin blogg hos TV4 som nu ska läggas ner.

Debutalbumet väntas komma under våren och Johan har precis satt igång arbetet med skivan i studion, skriver skivbolaget Sony stolt i ett pressmeddelande.

-Jag har inte sett sån här hysteri sedan Beatles," sa Idoljuryns Laila Bagge om de skrikande fansen som följde Johan under delfinalerna i Idol 2008.

Johan Palm själv är förväntansfull och glad.

- Det är verkligen mäktigt att få släppa sin egen platta, 2009 känns som att det kommer bli ett roligt år. Jag ser fram emot att få jobba med min musik på heltid, säger Johan.

- 2009, nu jäklar börjar det på riktigt!, skriver Johan Palm i sin blogg.

Publicerat: 2009-01-31 19:53

Gustav Gelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0