Johan svarar på forumet

Johan Palm Fan=O

Är det bara jag som tycker att folk reagerar när man säger att man gillar Johan Palm. T.e.x En dag för mig i skolan:

Samtal om Idol pågår
"nån": vem hejar ni på i Idol då?
"min kompis":KEVIN!!!!
"nån":ja, Kevin äger!
"jag":Johan, han är grym!
"nån": Va! Johan Palm,seriöst?

Varför är det så egentligen? Så är det inte om man säger att man gillar t.e.x Alice eller Robin
.

av Johan Palm 23 feb 2009, 21:26

Re: Johan Palm Fan=O

Jag har också det här problemet.
Så fort jag talar om för någon hur mycket jag fullkomligen älskar mig själv så börjar det mumlas saker i stil med "...egoistiska svin..." och "....j***a självgoda diva..."

Ska det vara på det här viset?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Värkligen Johan?

av Johan Palm 23 feb 2009, 21:54

JohanTheRockerx skrev:
Äre nån som vet var i Stockholm Johan bor? För när jag var på Östermalm så tror jag att jag såg Johan....nån som vet?

Jag vet!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Sms:a 118118 om Johan!

av Johan Palm 24 feb 2009, 22:00

118100 skrev:
Svar: Johan var 16 när han började dricka kaffe. Det var faktiskt under tiden i Idol han började med det, då bodde de ju på hotell och nästan alla andra drack det till frukosten. Johan provade och sen dess har han älskat kaffe!

Svar:Johan Palms första kärlek var Lisa som han gick på förskola tillsammans med och som han alltid skulle rycka i flätorna. Johan får nog fortfarande en varm känsla i magen när han ser Lisa


Lögnare! Inget stämmer. Stäm dom!

Men att skicka frågor dit kan vara ett kul sätt att bli av med pengar.
Har själv ställt frågor i stil med:

Tycker ni att den här frågan är slöseri med pengar?

Vad är det ultimata svaret på den här frågan om svaret måste innehålla ordet "same"? (Inget ont om samer...)

Har ni fått den här frågan förut?

Frågade faktiskt vad Johan Palms syrra heter en gång, för att testa dom. Det visste dom i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0