Johan och Frida

 
Johan Palm verkar vara en permanent gäst hos "Frida". Eller nej, han verkar ha bosatt sig där!


En plansch med Johan var med i "Frida" nr 25 2008.

En intervju med Johan - med en mycket lockande för de yngre fansen rubrik - publicerades i december (nr 26 2008). Så lät rubriken: "Så får du Johan Palm på fall!"

Omslagspuffen som prydde tidningen var dock omvänd: "Gör inte det här om du vill få mig på fall." Så i stället för goda råd om hur man gör, fick de unga fansen veta vad de ska undvika: "... det fungerar inte att springa fram och skrika efter autografer... På det sättet kan man inte umgås, det är bara jobbigt."

Det var hårda bud från Johan: "Just nu skulle en flickvän inte passa i mitt liv. Jag måste lägga all min koncentration på Idol och karriären efter det, så mitt svar är nej, jag längtar inte efter en flickvän".

Men hoppet är det sista som överger en. Fansen älskar Johan från hela hjärtat och fortsätter hoppas ändå!

I 2009 års första "Frida"-tidning är Johan så klart också med. Kanske för att ursäkta Johans ständiga närvaro i tidningen, ger de honom både ris och ros:

"Redan nu anar vi vibbar av ett inte allt för attraktivt rockstjärnebeteende, vilket brukar förvärras ju längre i karriären man kommer... Detta faktum skulle dock inte behöva betyda slutet för Johan, men då många idag gillar hans rätt naiva framtoning finns risken att fansen tackar för sig.

Det som talar för 16-åringens fördel, förutom "det där extra" är hans egna val av genre. Johan riskerar inte att hamna i Ola/Danny/Måns-geggan utan kör på en lite hårdare stil ..."

På tal om oattraktiva vibbar... Jag tror inte att Johans fans känner sådana! Tror inte att dessa vibbar finns där heller... Än så länge verkar det som det är bara kvällstidningar och "Frida"-reportrar som har förmågan att redan nu uppfatta sådana vibbar...

Skrivet av I.K. 2009-01-06 kl 22:58

Till Allt om Johan Palm

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Hoppas du har en bra dag!

Jag tänkte bara tipsa om att jag gör beställningsdesigner till folk, så vill du ha en ny design? tveka då inte att kontakta mig så gör jag klart din design IDAG :) Läs här http://saniiee.blogg.se/bestalladesign/?tmp=11215225 hur du skall göra :)



Ha en fortsatt fin vecka!

2009-03-23 @ 13:02:00
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0