”Det känns bra att ha hejarklack”



"Det känns bra att ha hejarklack"

Laila hade ett helt bord med supporters när hon skulle dansa quickstep i det andra avsnittet av Let's dance. Anders, Andreas och Janet, var på plats för att stötta henne och med i hejarklacken fanns också Idolvinnaren Kevin Borg och Johan Palm. Och det lönade sig, Laila dansade häcken av de andra och fick högst poäng av juryn.

Det var stor uppslutning bland Made i Sweden-gänget när Laila Bagges skulle göra sin andra insats i Let's dance. Andreas Carlsson, Anders Bagge och Janet Leon hade alla tagit sig dit för att heja på Laila. I hejarklacken fanns också de forna Idolhunkarna Kevin Borg och Johan Palm. Och Lailas insats gjorde ingen besviken, hon tog verkligen tävlingen till en ny nivå när hon virvlade runt på dansgolvet i sin quickstep och svepte ihop hela 28 poäng!

- Laila är verkligen i en klass för sig, jag måste faktiskt säga det. Jag kanske är lite jäv i sammanhanget, att hon kan plocka fram de här sidorna hos sig själv och göra en sådan här grej är otroligt, sa Andreas efter Lailas framträdande.

Och alla stämde in i hyllningssången till Laila.

- Jag tycker att hon var skitduktig! Hon såg så snygg snygg ut också, det här var riktigt bra. Hon hade verkligen glöd, sa en imponerad Janet.

Johan och Kevin hade inte heller något negativt att säga om Laila som ju under i Idol hade för uppgift att sätta dem under luppen och bedöma dem i minsta detalj.
- Det här var ett av hennes bästa framträdanden i tävlingen hittills, det var riktigt bra, sa Johan.
Kevins hyllningar visste inga gränser:
- The competition is over. Laila you're the queen!

Laila var nöjd, både med sin insats och att hon hade lite extra stöd på plats.
- Det var jätteroligt, det känns bra att ha en hejarklack! Jag har tränat stenhårt den här veckan, quickstep är mycket svårare än cha cha.

Lailas musikintresserade anhängare njöt också av livebandet.
- Sångaren är verkligen grym. Hela bandet är bra, jag tycker om att det är livemusik, sa Janet.

Och kanske fanns det bland Lailas supporters några framtida Let's dance-deltagare.
Johan Palm skulle säkerligen kunna tillföra både en helt egen dansstil och svimfärdiga fans till programmet.
- Det skulle vara kul att vara med faktiskt!

Janet skulle inte heller ha något emot att svinga runt på dansgolvet.
- Jag dansade en del när jag var liten. Hiphop, magdans och balett till exempel, men aldrig något sånt här. Det skulle vara kul att vara med!

Made in Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0