Brevet jag skrev

Skrev ett brev till Johan där jag förklarade att jag var i Mjölby, men på grund av ett ryggskott jag hade så orkade jag inte stå i kön för att få en autograf.
Berättade också för honom hur mycket jag gillar hans stil och hans uppträdanden.
Lite andra saker också.

Detta är hans svar: Brevet jag skrev

Tack Johan för brevet

Jag hoppas också som kommentaren till brevinlägget säger, att Johan är inne och kikar ibland på mina bloggar.

Ifall att han gör det så tänkte jag svara på brevet.

Tack Johan för din "gullighet", verkligen rart av dig att svara,
Som du kanske förstår blev jag jätteglad.

Mitt ryggskott är mycket bättre, tack.

Lycka till med din framtida karriär, vi är alla med dig.
Nu väntar vi bara på din första singel.
Hoppas dom förberett tillräckligt med skivor så att det räcker till alla som gillar dig. :D

Kommentarer
Postat av: emma,

hej, vad är johans adress, skulle gärna vilja skicka ett brev, adda min msn, [email protected] :)

2009-07-15 @ 00:31:01
Postat av: Elvira

Skulle vara gulligt om du kunde skicka hans adress - jag vill så gärna skicka brev till honom också. Bra jobb för esten, kram.

2009-11-01 @ 02:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0