Alices blogg

Den kungliga hufvudstaden

Ja, så var jag här igen då. Stockholm i mitt hjärta. Åkte hit i morse med tåget och fick trevligt sällskap av Emelie som vars slutstation var Uppsala och alltså därifrån lämnade mig själv på tåget, då fick Ipoden rycka in som sällskap. Var på ett rätt kort möte och gick sedan till vasateatern där "Talang 2009" för fulla muggar spelas in. Johan Pråmell min artistansv. från idol  ("idolpappan") sitter ju i årets jury och jag tänkte kila in för att säga hej till honom, Till min besvikelse hade han inte kommit än. Istället bestämde jag mig för att träffa en annan Johan P. Närmare bestämt Johan Palm, vars singel som släpps snart är asbra förresten. Sedan tar jag tåget hem till Gävle ikväll igen.

Jag har sovit dåligt i natt alltså. Vridit och vänt på mig och vaknat till då och då. Kan kanske bero på att jag varit orolig för Robins skull, för er som inte vet vad som hänt mådde han alltså väldigt dåligt igår och uppsökte hjälp på sjukhuset. Han hade ett tryck i bröstet som gjorde fruktansvärt ont och hade svårt att andas "jag kommer att dö" som han själv uttryckte det, och kan ni gissa om jag som bästa vän då blerv skapligt orolig!? Där sitter jag 60 mil bort från min bästa vän som "håller på att dör" och kan inte göra ett skit. Det kändes ju måttligt bra. Orolig var jag iallafall men jag pratade med honom nyss och nu kändes det tydligen bättre tack och lov!

Nu ska jag och Johan fika.....



Alices blogg

2009-03-25 @ 15:18:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0