NEJ JAG MISSADE JOHAN

- den 26 juni 2009, kl 19:36

Fcuk. Jag kom just på att jag missat Johan Palm. Jag är allvarligt nu. Jag hade velat se hur högt alla småbrudar kunde skrika. I senaste numret av Nöjesguiden var Johan rätt cool, lät sig inte bli runtbossad, det gillar man ju. Han kanske kommer på efterfesten. I så fall blir ni bloggläsare först med att veta hur sent efter läggdags Johan är uppe.


//Kristoffer

Efterfest? Ja, just det.


Nu när själva maten är avhandlad är det väl det som är intressant kvar. Vem hånglade upp vem? Blev Johan Palm uppraggad av Karin Axelsson från Sonic Syndicate? Fick Kristoffer Viita äntligen en autograf av Thåström på högra skinkan?

Nej. Tyvärr så blev det inget sånt den här gången.


Kirunafestivalen -09
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0