Johan Palm: "Jag är grå och tråkig"

Publicerad: 2009-06-30 16:06



Johan Palm, som slog igenom i "Idol" förra året, har enligt Expressen anklagats för att vara kaxig. "Vad folk inte vet är att jag egentligen är en väldigt grå och tråkig person", säger Johan Palm till Expressen. (TT Spektra)

Johan Palm, 17 år, slog igenom i "Idol" förra året. Den unge musikern har enligt Expressen anklagats för att vara både dryg och kaxig efter uttalanden om att hans skiva är ett mästerverk och att han siktar på att bli världsstjärna.
-Folk förstår inte att jag inte är så seriös i alla lägen, jag säger mycket saker med ironi. Man ska inte ta mig på allvar, säger Johan Palm till Expressen. -Vad folk inte vet är att jag egentligen är en väldigt grå och tråkig person.

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0