Vinnaren av 3D-bilden på Johan Palm



Tävlingen är avgjord! Julia Forsberg är den lyckliga vinnaren av ett foto av Johan Palm i 3D. Julia svarade rätt på frågan om vilken låt det var som Johan Palm sjöng som extranummer i Webballsången. Rätt svar var "Hey Jude". Dessutom rörde hon hela redaktionen med sin motivering till varför hon skulle vinna tävlingen:


"När Johan kom till Allsång på Skansen hade jag och min mamma tyvärr inte råd att åka till Stockholm. Det kändes som om jag levde i ett svart hål en hel vecka efter att min mamma berättat det. Men när Johan kom till min stad var det det bästa som någonsin hänt mig. Jag har nog aldrig varit så lycklig. Att ha 3-D bilden på honom, på min vägg, kan påminna mej om vad äkta glädje faktiskt är! Jag kan tänka: "sitt inte här och deppa, gör något åt det" Sedan IDOL 2008 startade har inte bara jag, utan min familj, och många vänner märkt att jag blivit en gladare människa! Och det har jag.. eftersom att Johan medför så mycket glädje, han är en glad människa och det gör så mycket! För mej är han inte bara "min största idol" utan också en så stor förebild, en bra förebild! Och jag behöver bli påmind om det varje dag! Den bilden kan hjälpa mej med det. Så att jag kan bli en lika, härlig, folkkär, positiv och glad människa som Johan!


Grattis Julia Forsberg!
Allsångsredaktionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0