Johans Blogg 12 juli 2009, kl 13:18

Resumé

Min aktivitet på bloggen de senaste dagarna har varit lika med noll. Anledningen är att jag har haft fullt upp med annat. Här är en liten sammanfattning av vad:


I förrgår vaknade vi i Jönköping, sedan stack vi till Stockholm där jag hade en liten signering. 


På eftermiddagen var jag och Henrik hos sysslingen Gabriel igen och hade vårt andra jeansmöte. Det verkar lovande!


På kvällen samma dag begav vi oss iväg med tåget mot Gävle för att sedan ta oss ut mot Hedesunda där Alices 18:e födelsedag firades för fulla muggar. Det var skitkul!


Dagen efter vaknade vi hos Alice, sedan var det som säkert många vet dags för mig att sticka till Gröna Lund där det förbereddes inför Sommarkrysset. Efter det var det Sommarkrysset.


Jag och brorsan virrade på kvällen runt på nöjesfältet, sktitrötta, och hade hur kul som helst.


Bilder kommer senare men just nu hinner jag inte lägga upp några. Jag ska flyga till Gotland nu.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0