Johan Palm - Hela du är musik!!!

12 jul kl 09:58, 2009

Johan Palm tror jag har en lång musikkarriär framför sig. Han har en särskid utstrålning. Musiken är medryckande. Det ska bli spännande att få följa hur han kommer att utvecklas.


Jag tycker att det är härligt att lyssna på både nya unga musiker och äldre väl etablerade. På så sätt lever man både i gårdagen och nutiden på samma gång. Man får följa med den nya generationen samtidigt som man är i sin egen. Jag gillar när olika generationer möts. Det kan hända bl a i musikens värld.


När det gäller Johan Palm, så tror jag att jag med hans musik också får följa med in i framtiden.

Läs kommentarerna här:
maskroskvinnan


Kommentarer
Postat av: ironia

mycket bra kommentarer. Har lämnat en också som en av de äldre fanen av Johan Palm. Sen är det rätt svårt att förklara vad som egentligen berör så många...

2009-07-13 @ 10:42:08
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0