Janets blogg



Gaaah. Har haft världens sjukaste dag. Skulle vilja berätta hela historien, men den är alldeles för lång för att återberättas, och förmodligen inte ens intressant om man inte var med. Hur som helst är jag glad att Johan var där som stöd mitt i all kalabalik. Förlåt, nu gör jag er nyfikna. Men jag lovar, det är inte ens en rolig historia att berätta. Dagen började med en presskonferens på Scandic Malmen, inför Stockholm Pride Festival där jag ska vara med och uppträda. Det kommer bli hur kul som helst! Jag har inte varit insatt i hela Pride-festivalgrejen, men efter att ha hört vilka roliga grejer som är planerade är jag råtaggad! Tycker själva grundidén är helt fantastisk, då det för mig är en självklarhet att man ska få vara precis som man själv känner att man är. Och att hela staden blir engagerad känns riktigt kul! Och tydligen skrev jag upp mig för att hoppa bungy jump...


Sen träffade jag ju upp Palmen för en fika, och nu sitter jag på t-centralen i väntan på min bästa vän (Poppo, har inte varit med i bloggen på ett tag) som ska anlända!

Janets blogg


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det var en bra idé att bli medlem :)

2009-07-14 @ 09:51:20
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0