Humor på Skansen!

Jag Idolbloggade för Aftonbladet i höstas. Ingen annan i det här landet dissade Johan Palm så hårt som jag gjorde.
Får erkänna att pojken har vuxit i kostymen en hel del. Han är duktig. Han kommer bli duktigare.


Men humorn ikväll stod inte Mia och Klara för.
Det gjorde ett plakat som lyftes upp ur publikhavet framför scenen. Med stora feta svarta bokstäver rakt in i tv-kameran:
JOHAN, JAG ÄR GRAVID


Herregud så roligt. Var det en av småtjejerna som låg bakom det där?
Om, så kommer den flickan växa upp till ett stort geni.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var killar som höll upp skylten, men jag håller med om att det var ganska roligt (A)

2009-07-03 @ 13:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0