Johans Blogg 28 december 2009, kl 17:04

Artist Radio på Spotify


Nu har tydligen jag en sån. Vem i HELVETE har bestämt vilka artister som ska ingå? Det är då inte jag och jag hoppas att det inte heller bestäms av lyssnarstatistiken.  Att Håkan Hellström, Ted Gärdestad, John ME, Miss Li, Melody Club och Magnus Uggla finns med är jättehärligt och att Takida också finns på listan är ju bara humor. Men VAD FAN gör Lars Winnerbäck, E.M.D., Martin Stenmarck, Caroline af Ugglas och Amy Diamond där?


Det här är det roligaste som hänt idag, men folk kan ju på allvar få för sig att det där är min musiksmak, vilket förstås är ännu roligare men verkligen inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0