Johans Blogg 19 december 2009, kl 00:45

Artonde december




Jag är världens bäste julkalendrare känner jag.


Jag har för tillfället en långväga kamrat på besök hos mig. Jag och hon var på Skylten i Linköping i kväll för lite livemusik. Det var längesedan jag var där sist. Stället kändes fortfarande härligt. Guldgossen och nåt band som hette Zackarias verkade vara dragplåstren för de flesta. Det andra hade jag ingen koll på alls och vi missade dem också.


Något som överraskade var bandet Oh My!. Jäklar vad de bara öste ordentligt och var hur coola som helst! De lät dock oroande mycket som det fantastiska bandet The Strokes. Misstänker att sångaren är Julian Casablancas brorsa.


Oh My! får faktiskt äran att bli dagens luckinnehåll. Har inte riktigt lyssnat igenom studioinspelningarna, men jag antar att bandets låtar inte bara görs rättvisa live.


Oh My!


Kommentarer
Postat av: Sara

Folk tror du tjejen är Johans flickvän , men det är ju bara en kompis . Johan måste väl också få ha tjejkopisar.

2009-12-20 @ 16:56:38
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0