Vad är idealet för att bli respekterad av alla?

Jag sitter och funderar på hur en människa ska vara egentligen. Vi alla är ju olika, men många verkar ha svårt att acceptera att det är så. Jag fick en kommentar av en kille att jag inte hade någon musiksmak för jag lyssnar på Johan Palm. För mig är det musik, för andra inte. För mig är min klädstil snygg och bekväm, för andra inte. Alla är vi olika, acceptera det! Hur skulle det se ut om alla klädde sig likadant, gillade samma musik, gillade samma killar/tjejer? Det skulle vara sjukt tråkigt.


Man får ta det man själv gillar. För klär du dig som en person vill så kommer det en annan och klagar på det sen. Det finns alltid någon som inte gillar just den musiken, den klädstilen. Så välj just det DU vill ha. För man kan aldrig göra alla till lags.


Men jag skulle gärna vilja veta hur den "perfekta människan" ska vara för er som klagar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bilddagboken eller facebook elr nåt? Vilken tid kmr du till Nyköping ? :D

2009-08-04 @ 20:24:47
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0