Så här skrev Monica (från Mjölby) till mig i ett mail

johan på grönan!

Har suttit och kollat igenom varenda yt-klipp på Johan,från igår,och allt man kan säga är bara :WOW:!
Jag är klart imponerad,vilken artist,vilken stjärna och vilken utveckling. Kan det bli mycket bättre än så här?
Antar att det var en kanonupplevelse för er som var på plats? Och bandet sen,vilka proffs,så samspelta,och man riktigt såg hur kul de hade det på scenen. Jösses,att man inte var där:( ! Även röstmässigt har det blivit mycket säkrare,även om det som utmärker just Johan finns kvar,lite bristningar här och var,men det är ju så det ska vara,det är det som gör Johan till den unika artist han är. Vilket avslut på sommarturnen!
Nu hoppas vi verkligen att det blir av i oktober,i Linköping. Man måste ju ha något att se fram emot denna höst,så allt känns lite ljusare och lättare när mörkret kommer. Sen har vi alltid den nya singeln att glädjas över,inte fy skam! Jag måste bara säga att jag tycker det är så förbannat kul att det gått så bra för Johan sedan idoltiden,och att alla som inte trodde på honom nu kan stå där med sina långa näsor. Och att vi som hela tiden visste att Johan var den "riktiga" vinnaren och att han om någon skulle gå längst,vi kan lugnt tänka"vad var det vi sa...." hehe,känns faktiskt rätt skönt att få säga det högt också, för den delen.

kramar,Monica!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Oh, men gud så kul att du är det! Mina bilder kommer snart sitta på väggen i varje hem, shit vad roligt det känns!

2009-08-22 @ 21:22:07
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0