Nya frågor till min Frågestund

den med bäst frågor ;D om Vad tycker ni om att jag har en frågestund på min blogg?:


Har du nån gång skrattat så mkt att du gråtit/kissat på dig?

Japp, jag har skrattat så mycket att jag råkade göra det.


Vad är din rädsla i livet?

Har nog ingen direkt rädsla. Kan mest kännas ibland som en oro att inte orka med det man tar på sig.


Vad gör dig lycklig?

Johan Palm.


Vad kan du inte vara utan?

Johan Palms musik.


Favoritmat?

Hemlagad husmanskost.


Vad tycker du om Henrik Palm?

Jag tycke att han verkar vara en underbar person som sin yngre bror. Har humor och är väldigt tillmötesgående.


Va du duktig i skolan?

Japp. På den tiden hade vi betyg 1-5 och jag gick ut 9:an med 4,2 i medel.


Har du gått Gasten på Liseberg?

Har aldrig varit i Liseberg, tyvärr.


Vad jobbar du som?

Som arbetsledare och personlig assistent från den dagen jag var trött på mer eller mindre kontorsarbete jag hade tidigare (projektledare). Är överlycklig för det val jag gjorde


Sover du med gosedjur? 8>

Nej. Fast ibland har jag mitt stora gosedjur, min man som bor i Frankrike, hihi.


Ja, du Annki Jag blev så stum av nyheten att Johan jan vara aktuell för melodifestivalen att jag glömde bort att ställa mina frågor. För jag har ett par åt dej:)


Vilken låt gör Johan bäst live?

You're Killing Me


Vilken av hans uppträden du varit på har varit bäst?

Västerås


På bägge frågorna gäller: Du får bara välja ett alternativ och du får inte fega ur och såga att du inte kan välja:) Kram Ironia


Diza


Spelar du något instrument?


Nja, lärde mig spela gitarr för herrans många år sedan. Skulle väl kunna spela något enkelt nu om jag kommer ihåg  hur man gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du Annki Jag blev så stum av nyheten att Johan jan vara aktuell för melodifestivalen att jag glömde bort att ställa mina frågor. För jag har ett par åt dej:)

1. Vilken låt gör Johan bäst live?

2. Vilken av hans uppträden du varit på har varit bäst?

På bägge frågorna gäller: Du får bara välja ett alternativ och du får inte fega ur och såga att du inte kan välja:) Kram Ironia

2009-08-19 @ 22:54:13
Postat av: Anonym

Svara antingen eller!



1. Cider eller öl?

2. Diabetes eller alkohol beroende?

3. sex eller kärlek?

4. Svart sanning eller vit lögn?

5. vinter eller sommar?

6. Grundskolan eller arbetslivet?

7.Pengar eller lycka?

8. Dator eller tv?

9. Svampbob eller långeben?

10.tondöv eller ingen känsla för takt?

11. Familj eller Johan Palm?

12. Morgon eller kvällsmänniska?

13. godis eller fika?

14. Hästar eller kaniner?

15. Svininfluensan eller HIV?

16. Rolig eller skön?

17. Dialekt eller brytning?

18. Bok eller serietidning?

19. Hamburgare eller pizza?

20. smsa eller ringa?

---

21. Var mina frågor bra? (:

2009-08-20 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0