Kommentarer och svar på Johans Blogg

Emma 5 augusti 2009, kl 10:07
Tog du bort min komentar ? Det betyder ju att det är sant. Du gick för att käka korv & fick tjejer att gråta i gränna pågrund av att du gick så tidigt! Det är sånt här som får oss att glömma bort dig om 2år! Om inte mindre. Skiter man i fansen , skiter fansen i dig helt enkelt Johan. Jag är ledsen Johan men det är sanningen. Om dina fans inte hade röstat på dig i Idol hade jag säkert inte suttit här, ellerhur? Om jag inte röstat på dig hade du kanske aldrig fått åka till New York och vara med i söndags partyt. Tänk på det lite! 


Johan Palm 5 augusti 2009, kl 14:38
Hej Emma!
Någon kommentar har jag inte tagit bort - det är i sådana fall någon admin som har gjort det, eller så syftar du på den kommentaren du skrev i förra inlägget.

Givetvis är jag ledsen över din besvikelse, men du måste förstå att det inte är något möte med artisten man betalar för när man går på konsert, utan enbart själva föreställningen. Det gäller alla band och artister. Om man får träffa bandet/artisten/whatever i samband med det så får man väl se det som en bonus.

Jag signerar på i stort sett alla mina riktiga gig. Det i Gränna råkade vara en annan typ av evenemang med flera artister och jag hade inte fått med mig några skivor att signera den dagen. Dessutom var jag väldigt trött och hungrig, men valde ändå att skriva lite autografer. Sen att alla inte fick någon är väl förargligt, men det gör mig knappast till en sådan ond person som du verkar framställa mig som.

Fansen är bland det viktigaste jag har, men jag är fortfarande en människa och blott 17 år. Tänk på det lite! ;)


Anna 5 augusti 2009, kl 16:36
Jag tycker det va ett mycket bra svar du gav ovan Johan! Det är banne mig inte lätt att vara alla till lags. Men jag tycker Du gör ett fantastiskt bra jobb och det tycker majoriteten av dina fans!


skalmanmonica 45 år från 5 augusti 2009, kl 18:50
Lite löjligt av "Emma" att komma med dessa kommentarer! Skiter i sina fans!!!!! Har nog aldrig träffat någon som just bryr sig så otroligt mycket om sina fans,som Johan gör. Vet inte vad som hände,då jag inte var i Gränna,men som han skriver så är det bara uppträdandet man egentligen har betalat för att se. Har själv sett Johan uppträda 4 gånger,och varenda av dessa gånger har han stannat kvar och signerat och minglat runt bland sina fans. För att bara vara 17 år så tycker jag att han har ett mycket moget sätt,alltid mycket artig(kan vara för att jag är "gammal"....),alltid hälsar och blir glad när han ser fans han känner igen,småpratar lite med alla,tröstar hysteriska fans och ställer upp på fotografering när så önskas. Visst alla kan ha en dålig dag ibland,jag har det ofta,och vi är som sagt bara vanliga människor när allt kommer till kritan. Så att säga att Johan skiter i fansen är en ren lögn!


Anna 5 augusti 2009, kl 19:13
Ja jag blev oxå förbannad på ett sådant påhopp. Visst.. Jag kan förstå om tjejerna blir lite besvikna. De förväntar sig autograf skrivande efter varje spelning. Men det är inget man ska ta för givet. Det är väl långt ifrån alla artister som skriver autografer tålmodigt efter varje spelning. Man kan väl för f-n inte säga "ja bara för att du inte skrev autografer i dag så kommer vi inte gilla dig längre" hör ni inte själva hur barnsligt det låter? Väx upp!

Johan gör så gott han kan och han gör det förbannat bra!


Nina min 5 augusti 2009, kl 23:54
Man kan ju undra över hur mycket man har rätt att begära av en människa.
Bara för att folk röstat på Johan och köpt hans skiva så är han väl inte livegen (=ofri och rättslös) för det.
Ska han gå omkring och känna tacksamhetsskuld för evigt för att så många röstade på honom?

Jag röstade för att jag tyckte att han var bra och ville att det skulle gå så bra och så långt det bara kunde...inte för att få nåt i gengäld.
...jo, förresten jag ville få köpa skivor med bra musik och se honom spela, vilket jag fått, mer än så kan man väl egentligen inte begära.

Har man hängt med lite och sett och hört hur Johan brukar göra på sina spelningar så vet man att han på i stort sätt alla spelningar signerar, även när han egentligen inte borde då det ibland är bråttom till nästa spelning. Han visar oxå ett otroligt tålamod vid signeringarna, då många skriker efter honom från både höger och vänster.
Så "skiter i sina fans" - det kan gnällspikarna bara ta och lägga ned.


Emma 6 augusti 2009, kl 01:19
Okej!Okej.....
Johan jag menade inte något av det jag sa förut, Det är faktist 100% sant.
Jag är jätte ledsen förlåt, för du skiter ju verkligen inte i dina fans, jag vet att du har fullt upp nästan hela tiden och för att vara 17 är du jätte duktig på att vara artist till en massa hysteriska fans! Jag är grymt chokad över att du faktist svarade. Jag va bara, ehum, arg på dig lite. Jag vet inte varför. Inget du behöver bry dig om. Jag var ju faktist på din spelning i Malmö och du stannade ju faktist kvar tills alla hade fått autograf! Så , jag skäms jätte mycket nu johan. Och du har ju inte tid att prata med alla fans, själv var jag ju inte i gränna heller, jag är så trög att jag skriver nått sånt oxså...
och till "skalmanmonica" så säger jag bara att jag hade en dålig dag jag oxså när jag skrev så. Till Nina så vill jag inte ha nått i gengäld för att jag röstade på honom! Sa jag väll inte? Bara de att han skulle vinna.

Förlåt Johan.. hoppas att du godtar min ursäkt! jag är jätte ledsen...


Anna 6 augusti 2009, kl 11:46
Okej, Du är förlåten Emma... Vi kan alla brusa upp och bli efterkloka. :)
Åter igen så kan jag förstå de som blir besvikna om de ej får komma fram efter en spelning och få autograf och en liten pratstund men åter igen så är johan bara en människa och han gör så gott han kan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0