Jennifer har haft frågestund på sin blogg

Här är några av frågorna och svaren:

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Spara det mesta men resa runt lite till fantastiska länder samt gå på ALLA Johans spelningar.

Vad är din högsta önskan? Just nu är faktiskt min högsta önskan att få fotografera bröderna Palm dygnet runt, bli en god vän och ha allmännt skoj. Att få följa med och fotografera alla spelningar samt ta lite snygga modellbilder på grabbarna vore ju det underbaraste som kan hända. Därav anledningen att jag ska plugga foto på distans nu.

Vilka bloggar följer du regelbundet? Samt vilka följer du varje dag? Regelbundet för mig är varje dag.. Men det är Blondinbellas, Kenzas, Fokis, Kissies, Nevnariens, Haiidis, Johan Palms, Henrik Palms, Annkis samt ett par fotobloggar. De flesta är hyfsat stora och finns på bloglovin´s top 10 i diverse kategori.

Favoritmusik? Märks inte det? JOHAN PALM

När förstod du för första gången att du gillade Johan?Jag gillade honom från första stund i Idol. Hejade på honom hela vägen och när jag sen såg att han skulle till Motalafestivalen blev det en självklarhet att åka dit. Det var kärlek vid första ögonkastet och sen dess har jag varit tokig i Johan.

Vad är det bästa med Johan? Det är mycket som är toppen men får jag bara välja en sak så blir det sättet han rör sig på scénen. Det är så unikt och så underbart!

Skulle du vilja gifta dig med Johan? Haha, nej det skulle jag inte. Däremot skulle jag mer än gärna vara en utan hans vänner.

Gillar din pojkvän Johan Palms musik? Nix, han hör till den delen av Sveriges befolkning som tycker att Johan Palm inte är riktig musik.

Vad skulle du välja: En EOS 5D MKIII eller en pratstund med Johan Palm? Valet skulle för mig vara mycket enkelt. En pratstund med Johan Palm. Jag känner inte att jag är i behov av en ny kamera, hur bra den än är. Därför vill jag hellre göra ett försök att utveckla en bekantskap som kan ge mig det jag allra helst vill ha, möjligheten att fotografera bröderna Palm 24/7, både på och utanför scénen.

Vad gör du om 5 år? Då fotograferar jag Johan & Henrik på heltid. Haha. Nej, drömma kan man alltid. Jag tror att jag
springer runt på ett lager och plockar kartonger faktiskt. Fotograferar på fritiden och har förövrigt ett underbart liv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kanske har sagtt det förr men bara så du vet finns det bilder du kan få låna till din blogg från Gävle som jag knäppt :)

2009-08-12 @ 20:38:40
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0