Örebro Fakiefornothing och Johan palm


Blogginlägg | 2009-04-29 |

Började dagen tidigt med att gå upp kl 8 och göra i ordning mig för jag skulle
till örebro och spela in med bandet fakiefornothing
kom fram till örebro vid 13.00 tiden och gick och käkade på nått lunchställe
tyvärr fick jag för första gången i mitt liv äta den äckligaste lasange på
denna jord (hur kan man misslyckas med världens enklaste maträtt).Efter lasangen
var det studion som gällde .
Vi var inte nöjda med texten så började med att ändra den
och sen var det dax att spela in och resultatet blev riktigt bra och
fakie var nöjda som f## och det var jag med.
Här kan ni gå se ett klipp på hur det lät i studion igår.
(Klipp) http://www.youtube.com/watch?v=53rUYnQkMSQ

Sen var det ju tåget till sthlm som gällde och som
vanligt när jag åker tåg fick jag ju en baklängesplats
och satt bervid en herre som var duktig på att bre ut sig
som tur var resan bara 2 timmar lång och jag satt i telefon nästan hela resan
.
När jag kom fram till sthlm var jag grymt hungrig så jag
ringde johan palm och åkte ut till han och vi gick och käkade lite middag
och pratade.Han är så skön kille och han har utvecklas enormt mycket sen idol.
.Sen gick vi hem till han och lyssnade lite musik och jag fick tjuvlyssna lite
på hans debut album klockan gick snabbt och jag var trött
så jag drog hem vid 21.30 .och vi kanske ska ses även idag på en lunch, Riktig
roligt att ha kontakt med han igen det var november senast vi sågs så det var dax.
Vad händer mer idag då jag tänkte även åka förbi
skivbolaget idag och säga hej och tjöta lite,
 Och försöka träffa lite folk som jag måste träffa
innan jag åker till borås igen ,Och senare i kväll
blir det eurovison prewiv party som gäller ska bli riktigt roligt faktis.


Skrivet av:
Alexander Konstantoulas (Idol kocken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0