Kolla din skärmupplösning

Denna blogg är anpassad för 1440x900 eller högre


Syns bloggen som den ska för dig?

Andra problem som uppstått:
Dessa meddelanden har jag fått på min gästbok.

Från Ella.
Fantastiskt fin blogg om Johan. Jag går in här ofta. Lite synd att man inte kan kommentera inläggen utan att logga in.

Hej igen!
Det går ju visst att kommentera utan att logga in. Däremot vet jag inte om det har med Mac och Safari/Firefox att göra. Idag råkade jag scrolla ut till höger och såg alla dina rubriker som jag aldrig sett förut. Alltså från "Start" till "Min bildblogg". De borde ju ligga rakt ovanför de fyra bilderna på Johan o du förstår vad jag menar. Kolla gärna det, jag tror att det är många som inte ser rubrikerna om man inte råkar scrolla åt höger rejält. BTW, superfin blogg i övrigt. Men det kan också vara på just Mac det blir fel?

Hej igen!
Angående det jag skrev tidigare om de klickbara knapparna som på min dator ligger helt till höger istället för ovanför så har jag kollat lite. Det blir endast rätt med Internet Explorer på PC. Med Firefox, Safari mfl. webläsare på både Mac och PC så fungerar det inte. Jag ville bara nämna det så att du vet. För det är ju lite synd om jättemånga inte ser alla bra knappar på en så bra sida som du har.

HOPPAS DET FUNKAR HOS DOM FLESTA. LITE SYND OM ALLA INTE KAN TA DEL AV FLIKARNA SOM UNDERLÄTTAR EN HEL DEL OM MAN VILL KOLLA RUNT LITE I BLOGGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0