Johanna Hanssons blogg

Nyköping/Johan Palm

Hejsan allihopa. :)
Idag följde jag med louise till Nyköping för Johan Palm skulle sjunga där och hon ville dit. Vi hade skit kul, bussresan gick as fort dit och när vi kom dit fick vi gå och fråga massa vart det där stället låg.. haha. När vi kom in dit så var det 10 min kvar tills han skulle börja sjunga. Det var faktiskt inte så mycket folk, men det var också himmla sköt. När han kom upp på scenen skrek alla som galningar.. haha shit! Så söng han sin första singel Emma-Lee, så himmla bra låt!! :D
Efter han hade sjungit så skulle han sätta sig på scenen och börja skriva atografer. Han skrev på min skiva och på min arm haha. Och såklart va Louise så glad för att hon fick träffa honom så hon glömmde skivan så han fick ropa efter oss så fick vi tillbaka den. Sen hann vi även med att pröva lite kläder, hittade en klänning som jag ska ha! ;) På hem vägen satt vi och sjöng hela tiden och det var en tjej som satt och glodde på oss.. blää fick damp på henne!!
Nu sitter jag här hemma och har as tråkigt eftersom jag inte får gå ut för jag kom hem full igår.. bajs på min mamma. BLÄÄÄ!
Hoppas ni får en bra kväll i alla fall. :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0