Hittade detta inlägg på Johan Palm

Lava hissar: Johan Palm - Emma-Lee

den 9 april 2009



Jag har aldrig varit galet förtjust i Johan, inter seriöst. Jag har bara tyckt att han varit charmig som en apa, och velat adoptera honom. Men som artist... Nja. Men jag måste säga... DEN HÄR SINGELN! Den är faktiskt GALET bra! Alla som inte har hört den måste lyssna på den omgående! Den finns of course på Spotify (men jag antar att ni inte trodde något annat). Och jag älskar verkligen sticket! Yäy yäy yäy!

Grejen med den här singeln är att den känns helt galet mogen för att vara Johan. Någon som håller med mig? Vad tycker ni om singeln? Skit eller toppen?


Kommentarer
Postat av: beatrice

toppen!

2009-04-12 @ 21:47:23
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0