Från Lollipopz blogg

träffa johan palm i nyköping

hej bloggen jag kan knappt fatta vad som har hänt,
för idag har jag och johanna åkt till nyköping för att träffa johan palm.
så vi åkte till centralen och köpte biljetter i sista minuten sen när vi va där så sjung johan
med sin bror eller han köra mest och spela gitarr,sen så fick vi hans attograf och jag kunde knappt prata så johanna fick göra det jag som alltid brukar vara en sån pratkvar.men sen när vi hade fått hans attograf så glömde jag att ta skivan med attografen så han fick kasta den till oss :P
sen köpte vi biljetter så vi kunde åka hem ingen men det va en timma kvar tills bussen åkte så vi gick in i nyköpings centrum igen och då gick johan förbi oss med sinakompisa och hans vänner stirrade jätte mkt på oss konstigt nog..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0