Chat med Johan Palm

Johan Palm. Foto: Pontus Lundahl / SCANPIX

Johan Palm var här och chattade - här kan du läsa hela chatten!

Moderator:Johan är i huset, snart börjar chatten!
palmsfanclub@bd:Du skrev på din blogg att du inte har så lätt att vakna på morgonen? Kan det bero på att du går och lägger dig sent? :D
Johan Palm:Det kan det mycket väl göra.
Helen:Vaknade av att dom spelade Emma-Lee på radion i morse! Kändes väldigt roligt! :) Hur känns det för dig att höra dig själv på radion?
Johan Palm:Det vet jag inte, har ännu inte hört låten på radio själv.
Izabelle:Trivs du i sthlm?
Johan Palm:Det gör jag verkligen!
Peter:Tjenare Johan... Umgås du med någon i från gamla idol gänget..vem i sånt fall?
Johan Palm:Japp! Jag umgås med flera från Idol.
VILMAXD:Har du någon flickvän?
Johan Palm:Nej!
JuliaLovesJohan:Har du varit i många länder? Och sov du gott inatt?^^ puss<3
Johan Palm:Nja, några stycken. Japp, inatt sov jag gott!
Sockertoppen:hur funkar det med skolan? har du inte typ 500 fans där också? :P
Johan Palm:Jag går inte i skolan för tillfället.
Ukka:nåt du inte vill svara på: Vad tycker du om Carola?
Johan Palm:Hon är snäll!
Moderator:Vi får in väldigt mycket frågor till Johan, skicka gärna, men bara EN gång! Han svarar på allt han hinner!
Owe:Hej Johan, jag tycker att du var jättebra i Idol. Som gammal gubbe på drygt 50 så är jag ganska ensam om att gilla dig. Har du många äldre fans?
Johan Palm:Jag vet flera äldre fans, så var inte orolig!
Madeleine:Blir det någon sommarturné? :)
Johan Palm:Det blir det verkligen!
Palmo:Vad är din favoritsten? Alltså, Rubin, Diamant, Opal osv. Kram!
Johan Palm:Min morbror heter Sten, han är jäkligt rolig.
Undrar:Är du nöjd med hur du framställs i media?
Johan Palm:Jadå, relativt.
JuliaO:Är du nöjd med musikvideon till Emma-Lee? :)
Johan Palm:Jo, det känns som att den kommer bli skitbra!
Mia:Kan du tänka dig att färga din blondad kalufs till typ svart ller nån annan cool färg?
Johan Palm:Det var svart strax innan Idol. Jag kan nog tänka mig att färga det rött någon gång.
Ulricehamnarna:Saknar du inte Mjölby??
Johan Palm:Ja, lite, men mest saknar jag alla härliga Mjölbybor!
Josef och Adolf:Johan, hur kommer det sig att du klappar dina fans på huvudet så ofta?
Johan Palm:SÅ ofta är det väl inte? Det är kul att göra, då det är lite nedvärderande, men uppskattas ändå :)
Peace&Love:Här får du en sådan där obekväm fråga från helvetesporten ;) Hur mycket har din ekonomi förbättrats gentemot innan Idol?
Johan Palm:Ganska mycket bättre, men när skivförsäljningen och turnén kommer igång blir det mer! :)
Moderator:Om ungefär 5 minuter kommer vi att avsluta chatten, tack för alla frågor!
marielle:Jag fyller år på Lördag,ville bara att du skriver Grattis till mig,hade blivit den bästa födelsedagen någonsin<333
Johan Palm:Grattis! :)
lolcat:HAI! CAN I HAZ SUM CHEEZBURGERS NAO?
Johan Palm:NOO WAI LOLOLOLOL!!!1111111
Johan Palm:Tack för alla härliga frågor! Nu måste jag sticka. Ha det! /Johan
Moderator:Tack för alla frågor - nu är chatten avslutad! Vi kommer att lägga upp en film med Johan senare under dagen håll utkik!


P3 POPULÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0