Snart 3 år sedan som Johan Palm tog över våra hjärtan!

Jag har haft turen att se och höra Johan på en massa uppträdanden sommaren 2009 och det finns många härliga minnen!

Hans konserter som hela tiden blev bättre och bättre då han fick mer och mer scenvana med sitt band.
Sista var på Grönan och där var han helt enorm!

Men ett annat uppträdande som jag fick uppleva på plats med 15 000 andra var "Allsång på Skansen" där han efter tv-sändningen framförde Beatleslåten "Hey Jude"
Denna version var helt enorm! Den bästa jag nånsin hört av denna utöver Beatles egna!

Här kommer tv-versionen av denna låt men också en kul grej då han sjöng den tillsammans med Antidote i Nyköping som min dotter filmade in.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0