Alla undrar var är Johan Palm!

Jag har tyvärr inget svar på detta då inget nytt dykt upp men jag är positiv som vanligt och tror på att han snart kommer till oss genom sin musik!

Har tyvärr inte varit speciellt aktiv här på sistone av den orsaken att min mamma var väldigt sjuk och tyvärr nyligen gick bort. Har liksom inte haft huvudet till detta även om jag älskar Johan jättemycket men jag vet att han förstår.

Som ni alla märkt så är det ju ganska lugnt runt honom. Skolåret är snart slut så vi får väl se vad som händer. Han kanske får mer tid till musiken under sommarlovet, vem vet?

Vi fans kommer iallafall att hålla ut i denna olidliga väntan på hans underbara musik, eller hur? Iallafall jag, hihi.

VI ÄLSKAR DIG JOHAN! HOPPAS SNART FÅ HÖRA IFRÅN DIG!


Johan Palm fyller 19 år

Kommentarer
Postat av: Lou

Alltså, jag undrar fortfarande vart han är. Ska man behöva vänta ytterligare ett år?

(Det vet jag inte om jag klarar)

2011-06-24 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0