vi snackar Johan Palm

Till en början gillade jag inte alls Johan, men nu lossnar den känslan, har faktiskt dansat runt till hans låt Emma Lee ett bra tag nu, och den rockar ju! Så till alla Johan Palms beundrare, nu har jag börjat förstå varför ni gillar honom ,han och hans musik stil är ju faktiskt helt suverän en dag då man ska städa, eller något annat tråkigt, det livar lixom upp stämmingen på något sätt. Nu ska ja fortsätta digga till hans låtar. Och då måste ja ju också ge en eloge till Spotify som fick mig att upptäcka hans talanger. Ikväll bär det av mot götet, men först ska jag fira midsommar med vännerna, klingar fint i mina öron, många hälsningar och jag vet inte när vi hörs igen, förhoppningsvis så bloggar jag från gbg :D

pointblog.se

Kommentarer
Postat av: ironia

Verkar vara en klok kille i allafall. blev lite irriterad på honom i det förra inlägget då det var så tydligt att han egentligen inte lyssnat på JP. Men Johan övertygade även en tveksam:)

2009-06-19 @ 22:18:18
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: emmasj

Roligt att du gillade min text iallafall! :)

2009-06-27 @ 00:46:27
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0