Lite andra bilder från Karlskoga


Henrik, jag och Henriks och Johans farfar


Min dotter Lilia med Henriks och Johans farfar


Så fin han är. Ståtlig!

Min dotter Lilia och Henrik. Så söta dom är! Johan finns med på ett hörn också.

Många köade för att få en autograf och en kram av Johan

Min dotter Lilia igen, den här gången med herrn himself

Här signerar Johan sitt album till Saul, ett  fan till Johan från Mexiko - "To Saul from Johan Palm".
Ska skicka det till honom, han kommer att bli överlycklig.

Även själva skivan

Och till sist men inte minst min snygga signerade t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder,Annki och fint sällskap!saul i Mexiko kommer att bli överlycklig för autografen och skivan.Vilken dag det måste varit!

2009-06-15 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0