Johan Palm är modig. Och en av mina stora idoler. :)

15 juni 2009, kl 22:29

Som vanligt borde jag sova. Som vanligt sitter jag och gör nåt heldumt istället.. Kollade just johan palms blogg (faktiskt första gången idag). Han är modig han. Visar upp sig (på bild) utan smink och hårfix.


Tänkte säga att det skulle jag aldrig våga, men jag sminkar mig inte. Plattar håret ibland och då sprejar jag som en dåre (ibland är det så illa att mina kompisar kallar mig hitler..). Men oftast är jag inte särskilt fixad.


Men iallafall, tillbaka till johan. Jag tycker att han är tuff, som verkligen är sig själv. Och som lägger ut en bild på sig själv helt ofixad. Visst, alla fans dreglar över bilden ändå (och dom som inte gör det låtsas att dom gör det) så det spelar väl ingen roll. Jag skulle säkert dregla över johan om han satt i mitt kök, men inte över en bild på internet. (Då skulle dessutom min dator drunka, så det är en mindre bra idé..) Andnöd över youtube-klipp räcker.


Och för att poängtera min konstighet så har jag aldrig haft andnöd när jag har stått framför honom, bara före och efter.. Kan ju säga att jag hade röda (bit-) märken över hela min ena hand efter min första signering. x'D


Kommentarer
Postat av: Helén

Nu har du fått in både mina och min kompis blogg inlägg om JP. Hur lyckas du?

2009-06-17 @ 17:22:28
URL: http://easyblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0