Från en blogg - Johan palm kan inte sjunga

Var ute och slösurfade lite imorse och av en okänd anledning eller ett fel klick på musen hamnade jag på Johan palms blogg.Johan palm den lilla pojken som var med i denna säsongen av idol, killen som ser ut som han har gått upp på morgonen utan att fundera över hur han ser ut,men han är ju tydligen en stor artist i sverige nu så han får väl se ut som han vill.
Men om man spolar tillbaka bandet så där 1-2 år vem var johan palm då?
Ja vem var han jag vet inte! Förmodligen är det inte många andra som vet det heller, men vad har vi lärt oss nu när vi vet vem johan palm är.
Jag kan ju bara tala för mig själv och eftersom jag inte har träffat honom eller känner honom är detta bara en massa fördommar.
Sorry johan och alla dina fans, men enligt mig kan du inte sjunga, eller rättare sagt det låter skit i mina öron.
Du borde gå till någon som kanske skulle kunna hjälpa dig att prata rent för just nu sluddrar du och lespar en hel del, fixsa det.
Ja och snälla sluta sjunga,gå på ett gym i några år, så kanske du kan komma ifatt alla dina jämnåriga kompisar och kanske komma in i puberteten.Och sola lite för helvete, du är ju vitare än sockret i min sockerskål.

Hoppas ingen tar illa upp över detta för det är min personliga åsikt,ni andra kan tycka vad ni vill, men det är inte säkert att jag håller med er.Kan någon förklara för mig varför han är bra.


Kommentarer
Postat av: zofia

Ha ha det är så roligt när folk kritiserar andra och talar om vad de borde träna på när de själva inte ens kan stava!!!

2009-06-30 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0