Johan Palm lever och kommer att leva ännu mer

Just nu så arbetar Johan fortfarande med sitt album som han vill ska bli perfekt! Ni som verkligen älskar honom och väntar på att han ska släppa ett album, ber jag Er ha tålamod då Johan vill att hans nya album ska bli så perfekt som det går!

Jag känner själv att jag vill ge all den tid som behövs till Johan för att skapa något han kan vara nöjd över och känner mig inte orolig eller otålig då jag vet att en dag kommer det att hända, detta något stort som han kommer att slå världen med!

Jag har en vän i Frankrike som är ljudtekniker och som nyligen jobbat för Sting, B B King, Elton John, Carlos Santana etc och som ärligt tycker att Johan är megaintressant och skulle gärna vilja jobba med honom!

Han är verkligen någon denna PALM och håll ut fansen, det kommer att hända saker!

JAG ÄLSKAR ER ALLA FÖR ATT NI ÄLSKAR JOHAN PALM!!


Kommentarer
Postat av: monica

Vet att det är värt att vänta:) vi ser ju fram emot ett blivande mästerverk,eller hur? Tror också att det har varit bra för Johan att vara lite off,så han kan koncentrera sig på plattan! Härligt!

2010-06-30 @ 22:24:35
Postat av: Annki

Absolut att det är bra för Johan att vara lite off, det tror jag säkert är skönt för honom!

Vad som är viktigt är inte att leverera kvantitet utan kvalitet och som ett sant fans så har man tålamodet att vänta.

Johan är omtyckt av många och det är bra, många är otåliga men till dessa vill jag bara säga att om man väntar på något gott då väntar man aldrig för länge!

2010-06-30 @ 22:34:15
Postat av: sonia

vad roligt att höra! Min syster är på festivalen Peace and Love och hon har sett johan där några gånger ;)

2010-07-01 @ 11:36:44
URL: http://soniasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0