Johan Palm sålde Unicef-nålen i Mjölby idag

Johan Palm och hans medhjälpare sålde alla nålar på knappt tre timmar. 
Foto: Ellinor Staaf

Johan Palm: Sålde alla nålar på tre timmar

Johan Palm, 18, blev fyra i Idol 2008. På lördagen sålde han Unicef-nålen i Mjölby.

Sålde ni alla nålar?
– Ja, på knappt tre timmar. Syftet är gott och den kostar en tjuga, det har de flesta på sig. För mig var det självklart att ställa upp. Jag har aldrig jobbat för Unicef tidigare, men jag gör det gärna igen.
Vad gör du annars?
– Jag skriver låtar, en skiva är på gång. Och så pluggar jag på naturprogrammet.


 


Kommentarer
Postat av: monica

Klart han sålde slut på mindre än tre timmar! Han engagerade sig verkligen i sitt arbete och gick runt och pratade med alla som gick förbi. Jättebra insats för den goda sakens skull.

Hoppas det väckte mersmak till ett fortsatt arbete!

Bra jobbat Johan:)

2010-04-11 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0