Johans Blogg 17 oktober 2009, kl 03:07

Jag är GLAD!


Jag skulle kunna skriva om varför, men listan på rollspelande faktorer skulle bli för lång, i alla fall med de kolossala analyser jag skulle ge. Ett skäl är i alla fall vissa av kommentarerna jag fick till förra inlägget (som jag enbart publicerade för att öva på att klottra ner tankar och att kunna exponera dessa för allmänheten, vilket krävs att man kan för att skriva personliga låttexter för andra att höra.) Jag har verkligen lust att skriva också. Jag känner mig mycket mer öppen just nu liksom vilja att vara det. Hade jag varit bög utan att ha kommit ut med det skulle jag garanterat göra det nu. Helt plötsligt känner jag att jag inte är lika mycket snack>verkstad som förut. Nu är jag en DOER. Det brukar jag i och för sig tänka om nätterna men lik förbannat vara en lat zombie morgonen därpå, så nu ska jag sluta motbevisa mig själv (det här blir MYCKET snack) och faktiskt sova.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0