Johan Palm är ett geni



Jag har sagt det förr, men det finns alltid anledning att återkomma. Den här gången har Mjölbys bästa tonårsexport utlyst en frågestund, med tillägget att han bara svarar på frågor skriva som palindrom – eller i nödfall rim, ”om de är intressanta nog”.

Den som vill se landets samlade 13-åringsmaffia försöka tillfredsställa sin idol med avancerad poesi kan alltså med fördel klicka här.

Jag funderar på att göra samma sak. Inte palindrom, det blir för idiotiskt, men rim! Ja, det gör vi. Fråga mig något på rim, så svarar jag på samma manér. Detta kan bli roligt.

onsdag 14 oktober 2009 13:32 av Viktor Barth-Kron.


Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Som sagt: Man skall inte överskatta folks förmåga att förstå ironi...

2009-10-15 @ 10:38:18
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0