Jennifers fotobok till bröderna Palm

Jennifer som har StarOfUsA har en idé om att göra en fotobok till bröderna Palm.
Jag tycker att idén är jättebra!
De kommer att bli jätteglada av presenten, det är jag säker på!

Nu vill hon att vi hjälper till lite med att skriva några ord om dem.

Om ni vill känna er delaktiga i denna present så kan ni gå in på hennes BildDagBok på den 22 oktober och lämna en kommentar.
Några snälla ord, vad ni tycker om dem, ett litet poem etc.
Det kommer att finnas med i fotoboken.

Ni kan också lämna en kommentar på hennes blogg HÄR.
Nämn då "fotobok".



Nu ska jag sätta mig ner och fundera ut något att skriva.

Kör hårt alla!

Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

Fotobok. En god idé. Speciellt med tanke på att inte minst Johan är mycket fotogenisk. Som "The Model" i Kraftwerks underbara sång, fast i manlig tappning.

Jag drar mig inte, trots att jag själv är man och straight, för att skriva att Johan är väldigt snygg.

På just den här bilden ser han ju dessutom extra cool och väldigt mycket rock'n'roll ut. Faktiskt lite punk... Jag kommer själv från punkens värld. Vet ju dessutom att Johan gillar The Clash, som är ett av mina favoritband.

Kanonbild och kanonkillar! Rock on!

2009-10-28 @ 10:38:35
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0