Jag hjälpte Johan Palm

EN KUL GREJ! ÄR DETTA SANT? VORE KUL ATT FÅ VETA OM DETTA STÄMMER!
VISST LIKNAR HAN HONOM MEN JAG ÄR LITE TVEKSAM.

HIHI, JAG KAN NOG HÅLLA MED OM ATT DET INTE ÄR JOHAN.
TOG PÅ MIG MINA GLASÖGON OCH KOLLADE NÄRMARE OCH DETTA ÄR INTE HAN!

FAST KUL ATT VISSA VILL PRATA OM HONOM. HIHI.

onsdag 28 oktober 2009



Efter Sweden Rock-bilden på mig och Jocke så kunde jag inte låta bli att bläddra igenom resten av bilderna. Fastnade vid den här bilden.

14-åringen på bilden, var en kille som jag fixade in på festivalen gratis genom att säga att han var min lillebror. Det gick bra och han var mig evigt tacksam.

När jag kollar på bilden nu så ser jag att det är ju Johan Palm!

Jag hjälpte Johan Palm att komma in gratis på festivalen.

Upplagd av Linus Bjarnelo kl. 14:01


Kommentarer
Postat av: zofia

Haha nej det där är inte Johan:)

2009-10-28 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0