Johans Blogg 17 november 2009, kl 17:21

Hellre en fågel i handen än en djungel i håret




Min oförmåga att blogga på bra beror på att jag varken har några tankar just nu som jag vill dela med mig av eller några färska händelser i mitt liv som är intressanta nog för bloggen.


Jag skulle ju kunna blogga om vad jag äter till lunch, vad jag köpt för kläder, vilka jag umgås och gör vad för vardagliga saker med, vilka Bindefeld-tillställningar jag får inbjudningar till och hur jag glömmer att svara på dem och vad jag får i mina goodie bags, men det känns inte som något jag får ut mycket av att dela med mig av.


Å andra sidan är det inte mer intressant att läsa om att jag åker tåg till okänd ort i okänt syfte. För ert nöjes skull kanske jag bör blogga oftare om det lite mer obetydliga.


Så håll till godo, för fler inlägg (och tomma löften) kommer snart!


Kommentarer
Postat av: LARZ GUSTAFSSON

I egenskap av fans är vi intresserade av alla detaljer.

2009-11-18 @ 10:24:18
URL: http://www.myspace.com/zluggo_pop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0